jueves, 14 de septiembre de 2017

CELEDONES DE ORO 2016 URREZKO ZELEDONAK. Acto de entrega/Emate ekitaldia


Irailak 22: Urrezko Zeledonen emate ekitaldia, Gasteizko Printzipal Antzokian. Edizio berri honek, 2016ko saridunak aurkeztuko ditu, hiriko alkateak presidituko duen ekitaldi erakargarrian. Blanka Gomez de Segura eta Manu Garcia dira 2016ko Urrezko Zeledonak eta eurek hartuko dute Gorka Urtaranen eskuetatik estatuatxoa.

Ekitaldia arratsaldeko 8etan hasiko da eta Gasteizko Udal Musika Bandak jarriko du puntu artistikoa, zenbait euskal musikarik idatzitako zartzuelak joko dituelarik. Bi abeslarik ipiniko dute ahotsa: Oihane Viñaspre soprano gasteiztarra eta Nauzet Valeron tenore kanariarra.

Ekitaldirako sarrerak Printzipal Antzokiko leihatilan daude eskuragai, interesatu guztientzat.

El día 22 de septiembre es la cita para asistir a la entrega de los Celedones de Oro 2016, en el Teatro Principal de Vitoria-Gasteiz. El acto que será presidido por el alcalde de la ciudad contará con la presencia de los galardonados en esta edición, Blanka Gómez de Segura y Manu García, quienes recibirán de manos de Gorka Urtaran la estatuilla correspondiente.

El acto comenzará a las 8 de la tarde y el punto artístico del mismo lo pondrá la Banda Municipal de Música que ejecutará un programa basado en zarzuelas de compositores vascos. La parte cantada correrá a cargo de la soprano gasteiztarra Oihane Viñaspre y del tenor canario Nauzet Valerón.

Las entradas para asistir a este acontecimiento están a disposición de los interesados en la taquilla del Teatro Principal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario